bismillah Pictures, Images and Photos

Friday, October 14, 2011

Impian

Pagi-pagi Jumaat ini, Alhamdulillah internet rumah kami telah 'baik' dari demam. Jadi, dapatlah saya menjengah satu blog yang cikAbe saya asyik bercerita tentangnya sejak 2-3 hari ini (manzlie-makkah.blogspot.com)

Memang, sekarang ni saya sangat teruja untuk membaca kisah-kisah rakyat Malaysia di luar negara. Lebih spesifik, 2 holy cities yang terletak di Arab Saudi. Apatah lagi, dalam musim haji ini. Lebih saya teruja. Setiap hari saya akan buka blog saya, sebagai short-cut untuk ke blog-blog yang saya follow.

Saya berdoa moga satu hari, kami juga akan menjadi tetamuNya di sana.


Gambar Masjidilharam dipinjam dari Manzlie-makkah.blogspot.com

" Ya Allah, kami bermohon padaMu Ya Rabb, mudahkanlah urusan kami menjadi tetamuMu dalam masa yang terdekat ini"

No comments: